KRÓLIKI JAKO RODZICE?!Kontrowersyjna reklama Ministerstwa ZdrowiaCzy wiecie, o co chodzi z reklamą "Króliki"? Znacie ją? Macie swoje zdanie na jej temat? Dziś komentowałyśmy tę kontrowersyjną reklamę dla portalu Interia.pl: KRÓLICZY ŚMIECH PRZEZ ŁZY Adam Wieczorek Polacy z niedowierzaniem patrzą na opracowaną przez Ministerstwo Zdrowia kampanię promującą zdrowy tryb życia i zachęcającą do posiadania dzieci. Publikacje na ten temat znalazły się na łamach najpoważniejszych dzienników na całym świecie. Problem nie tkwi jednak tylko w jej infantylności. Oburzenie budzi fakt, że kosztująca 2,7 miliona złotych kampania, porównuje ludzi do sympatycznych skądinąd królików. Biorąc pod uwagę, że w jej ramach przygotowano nie tylko rozpropagowany klip wideo, ale także serie reklam radiowych i billboardów, koszt nie wydaje się wygórowany. Problemem jest dość karkołomny pomysł, wokół którego skonstruowano całość przekazu. - Jeśli twórcom reklamy zależało na wzbudzeniu emocji i poruszeniu widzów, to z pewnością się to udało. Człowiek to niezwykle skomplikowana istota, połączenie ciała z psychiką, intelektu z emocjami, zatem zredukowanie go do "jednego" tylko wymiaru, mogło wiele osób urazić. Podobnie jest z niepowtarzalnością ludzkiego macierzyństwa czy ojcostwa. Naszej miłości do dzieci, poświęcenia i wychowania nie da się w żaden sposób porównać do zwierzęcego instynktu - to może bulwersować - mówi psycholog Joanna Kotarska, współautorka bloga www.psychologiaprzykawie.pl Ciąg dalszy artykułu możecie przeczytać TUTAJ >>> A oto i reklama Ministerstwa Zdrowia zachęcającą do rodzicielstwa: Króliczki – Narodowy Program Zdrowia Pamiętaj, możesz zawsze z nami porozmawiać :-) Zapraszamy!
0 Comments
Your comment will be posted after it is approved.
Leave a Reply. |
JESTEŚMY NA FACEBOOKU:
POMAGAMY:
PISZEMY DLA WAS:
|